Jsou flash disky s potiskem vhodným reklamním předmětem?


Jedním ze způsobů, kterými se firmy snaží získat nové zákazníky, je i rozdávání nejrůznějších reklamních předmětů. Ty mohou mít nejrůznější podobu, obvykle jsou to však takové, jejichž výrobní cena není nijak velká. To se samozřejmě odráží i na jejich kvalitě. Typickými příklady mohou být propisky, klíčenky, ale i další. V posledních letech se do módy v tomto ohledu dostávají i flash disky s potiskem. Ty se často rozdávají například v bankách, kde jsou na nich nahrány například obchodní podmínky, aby si je zákazník mohl doma kdykoliv přečíst.

klasický reklamní flash disk

Jejich výhodou je, že flash disk člověk obvykle využije. Koneckonců, valná většina z nás potřebuje přenést soubory z jednoho počítače na druhý, případně z tabletu či mobilního telefonu do počítače. A právě toto zařízení nám k tomu pomůže. Zde je ovšem potřeba mít na paměti, že tyto reklamní se poněkud liší od těch, které můžeme koupit ve specializovaných obchodech. A je jasné, že rozhodně nikoliv v dobrém. Tím největším problémem, se kterým se zde setkáme, je fakt, že tyto disky mají velmi omezenou kapacitu. Navíc jsou na nich již nahrány soubory oné firmy, například již zmíněné obchodní podmínky, což ji ještě nadále snižuje.

kvalitní velkokapacitní flash disk

Z tohoto důvodu ji nelze použít k přenosu či uchování ničeho většího, než je několik textových dokument https://www.insgraf.cz/774-organizace-casu-prostoru-a-postupu ¯. Pokud bychom si tam chtěli uložit například delší video, zjistíme, že tam není dostatek prostoru. A to ani v případě, že původní soubory odstraníme. Dalším problémem je kvalita provedení. Ta není z pochopitelných důvodu zrovna nejlepší, proto se rozhodně nehodí k pravidelnému používání. Snadno se rozbije a pak jsou soubory na ní ztraceny. Proto se také nedoporučuje ji používat k přechovávání důležitých dokumentů. Proto ji nejlépe využijeme jen tehdy, když budeme pouze čas od času potřebovat přenést nějaký dokument. K ničemu jinému se, popravdě, příliÅ¡ nehodí. AvÅ¡ak nesmíme zapomínat, že její hlavní úlohou je propagovat danou firmu – a to rozhodně splňuje.